Economic Tg-jiu, Materiale de Constructii – Transportul cu “spinarea” !
Economic e o firma care furnizeaza materiale de constructii din Tg-jiu. Materiale, de la Vata Minerala pana la ciment sau tevi metalice.
Acum, ce vreau sa spun in titlu: transportul cu “spinarea” e faptul ca am platit marfa in avans cu o zi, si cand a sosit transportul am fost “obligat” sa descarc cu spinarea. Bine , daca era numai polistiren si vata minerala nu ma plangeam
insa ce te faci cand ai de descarcat 40 de saci de ciment si 4 paleti de BCA ?
Ce poti sa te faci, decat sa incepi sa descarci ca dor’ no sa trimiti marfa inapoi si sa o incarce intr’o masina dotata cu macara pentru descarcare. Da, xista asa ceva si Economic Tg-Jiu are in dotare doua asemenea masini insa de ce sa faca ele uzura cand poate “prostu” sa le descarce la mana.
Hai, daca luam marfa de 5-10 milioane mai ziceam dar, cand am luat marfa de 10 ori pana acum si anul trecut numai mama a luat de nu’s cate ori … cred ca am luat de juma de miliard pana la urma si ei nu se gandesc: ma, omu asta vine de ia marfa lunar , chiar atat sa facem pentru ei: sa le descarcam marfa mecanizat nu manual
!!!
Bine, sa nu mai amintesc de obisnuita de a lua banii de transport “in buzunar” fara chitanta sau factura! Nu e cine stie ce suma, de regula este 2-3 sute (vechi) , dupa ureche, dupa distanta sau suma cheltuita, insa ideea e ca niciodata nu am vazut sa am pe factura sau bon contravaloarea trasportului.








June 25th, 2008 at 9:36 pm
nu ai cu cine … nu ai cu cine .. niste tzarani
August 3rd, 2008 at 2:22 am
Am si eu o intrebare…cat e metru cub de bca la tg jiuu?????ca am auzit ca ar fi vreo 2 mil……va rog eu mult dati un msg p mess sau un mail ….
August 3rd, 2008 at 2:25 am
cat e pretul la bca in tg jiu??? dati-mi un mail sau cva meck_ady_yo@yahoo.com
August 3rd, 2008 at 5:53 am
povesti cu 2 MIl
… 3.1 Mil / mc … pretul la ytong . Nici pretul la Elpreco nu e diferit.
Acum depinde si de unde’l iei. Exista “depozite” gen’u Trivoli care umfla in preturi de zici ca aduc marfa din china pe camile !! Am vazut diferente de preturi pana la + 30% fata de alte depozite de materiale.
Partea nasola la depozitele din Tg-Jiu este ca cunt mici, scumpe si au marfa putina, adica nu ma refer la cantitate ci la diversitate. De multe ori este nevoit sa iei marfa din 3 locuri pentru ca nuo gasesti in acelasi loc si asta inseamna : pierdere de timp si bani in plus pe transport.
August 6th, 2008 at 6:11 am
SUNT DIRECTORUL DE LA ECONOMIC
DACA TIPUL A VRUT MATERIALE I S-A PUS INTREBAREA CU CE MASINA DORESTE.
POATE IN ACEL MOMENT NU A FOST DISPONIBILA CEA CU MACARA SAU NU A VRUT SA LASE GARANTIE LA PALETI CARE SUNT CU VALOARE SI I SE RESTITUE BANI CAND II INAPOIAZA. SA-I FIE RUSINE PERSOANEI RESPECTIVE CA ESTE UN MINCINOS SI NU ARE NICI UN PIC DE BUN SIMT
August 6th, 2008 at 6:41 am
1. din cate stiu eu YTONG nu are garantie la paleti … pote s’o schimbat regula peste noapte ! (asa ca aici nu cred ca ai dreptate …)
2. apoi una e sa dai jos din masina si sa cari sacii de ciment si una e sa’i muti de pe palet un metru laga palet … hm !
3. de ce nu va luati de plata transportului in mana (!)…
4. Nu am fost intrebat cu ce vreau sa fie adusi
5. “POATE IN ACEL MOMENT NU A FOST DISPONIBILA” -> Marfa a fost adusa a doua zi, nu cand am platit … asa ca …
Atentie, aceeasi discutie am avut’o si cu patronul de la MAX … pe aceeasi tema … desigur, el era interesat mai mult de afaceri, reclame, decat de “problema” transportului
“ESTE UN MINCINOS SI NU ARE NICI UN PIC DE BUN SIMT” ar fi bine sa’ti retragi cuvintele Domn’ Director de la ECONOMIC, pentru ca exact asa au stat lucrurile fara nici o inflorire.
October 15th, 2008 at 2:55 am
amice ti se pare normal sa-it dea masina cu macara doar ca sa muti tu cimentul de pe palet, langa palet?
October 15th, 2008 at 3:34 am
gogule, daca am luat 40 de saci de ciment cred ca’mi permiteam sa opresc paletul … si mai erau 3 paleti de BCA … care se dadeau cu tot cu paleti … nesimtirea a fost ca ia luat inapoi ala cu masina ! Nu de alta dar puteam sa’i folosesc tot in acelasi scop sa pun marfa pe ei.
Ei , lasa ca de atunci nu mai am eu treaba sa cumpar marfa de la Economic … exista zeci de depozite de materiale in Tg-Jiu, asta’i economia de piata: concurenta. Prefer sa cumpar de la MAX .
October 15th, 2008 at 3:42 am
Cumparator inteligent ce esti.
Mergi in orice reprezentanta Nike si o sa vezi preturi diferite la adidasi. In fuctie de model, proprietati, marime.
Daca intri intr-un magazin Adidas o sa vezi alte preturi. Tot in functie de modele,dimensiuni,proprietati.
Deja ai 2 producatori de adidasi. Imagineaza-ti ca intri in cateva zeci de magazine din astea.
De fiacare data alt PRODUCATOR, alt MODEL, alte PROPRIETATI.
Chiar daca toti sunt adidasi. La fel e si in cazul materialelor de constructii.
E normal ca o tabla de 0,6 mm grosime sa fie mai scumpa cu 30% decat una de 0,35 mm. Chiar daca e tot tabla.
O tabla cu aceeasi grosime, aceeasi lungime poate sa aiba alte proprietati ( e vorba de compozitia ei), deci pret diferit.
Sau o tabla cu aceeasi grosime, aceeasi lungime si aceleasi proprietati poate sa aiba 2 preturi pentru ca este alt PRODUCATOR.
Sau un BCA de Craiova sa aiba alt pret decat cel de DEVA. Sau Ytong. La astea ai deja tot ce tia-m zis pana acum: dimensiuni diferite, proprietati diferite, producator diferit.
Sunt preturi diferite si la Ytong, daca vrei sa stii. Special cel adus din Bulgaria e mai ieftin, dar mult mai prost. Nu ti se pare normal sa fie alt pret?
Deja m-am chinuit prea mult cu tine avand in vedere ca vorbesti de timp pierdut prin depozitele mici care n-au toate produsele pe care le vrei tu, dar stai si desfaci folia de pe paleti ca sa muti marfa de pe palet, dupa care te chinui sa muti aceasta marfa, in loc sa platesti garantia la paleti. Si ti se pare anormal ca nu ti-au dat masina cu macara. Crezi ca a stat degeaba in curte masina aia? Fii convins ca a mers si a descarcat marfa in alta parte. Probabil la un client mult mai inteligent ca tine.
October 15th, 2008 at 11:34 am
cred ca ti s’o alterat neuroni ma gogule …
Ytong se da cu tot cu paleti (daca nu stiai) … cel putin in Tg-Jiu.
Nu te mai da rontund si mare gongoi ca nu esti … vb din experienta ca ai terminat vre-o facultate in domeniu de Constructii, Facultatea de Metalurgie sau ceva de genu’ … ori vb asa din “capu tau” !?
Ce traba are Nike cu Macaraua ? …
!
Si prostii sunt de mai multe feluri , unii care nu stiu ca sunt prosti si se dau destepti, altii sunt prosti si stiu ca’s prosti … etc… ca si Fe !
October 16th, 2008 at 6:05 am
Ytong se vinde cu tot cu paleti pt. cei ca tine…tu in ce catergorie de prosti te vezi?
October 16th, 2008 at 8:21 am
Cine a spus ca eu as fi prost ? Nu vezi ca ai numa praf de boltzari in cap …
AM luat din doua locuri diferite Ytong si in ambele locuri paletii nu se returneaza… cine ti-o spus altfel te’o luat de fraier, adica asa cum si esti de fapt. Nu trebe sa te supere adevarul “pretene” …
———-
Si viitoare comentarii se fac cu un nikname si email valid … altfel SPAM !
November 14th, 2008 at 4:06 am
Baieti eu am luat marfa de la Economic in perioada 03.11.2008-07.11.2008,in valoare de 500 milioane lei si mi-a trasportat-o pe toata acasa si mi-a descarcat-o cu macaraua.In total au fost 7 trasporturi.Au facut si cate doua trasporturi pe zi.Si imaginati-va ca au trasportat-o la vreo 35 Km distanta.Ca lumea baietii astea de la Economic.Sa traiasca ca sunt baieti buni.Sa auzim de bine si la mai mare.
January 5th, 2009 at 1:32 pm
bravo alfabeta, ai avut 500 de mil bagati odata, cred ca asta le’a deschis oleaca pofta de afaceri. Si eu am luat marfa chiar de mai multi bani, chiar mai mult insa nu am luat 7 transporturi odata ci in decurs de 1 an … da na, acum prefer sa iau marfa de la MEGA si am transport GRATUIT !
Concurenta are un avantaj
!
January 8th, 2009 at 5:36 pm
[...] PostsEconomic Tg-jiu, Materiale de Constructii – T (14)Eu uit de datorie dar, si tu de prietenie ! (9)Terasele din parcuri : ILEGALE (8)Conservatorii [...]
January 22nd, 2009 at 6:33 am
daca ai nevoie de materiale, trebuie sa dai cu spatele, ca asa e la noi. dar stai sa fie concurenta mai mare si la gorj, sa vina un praktiker sau un obi si atunci sa vezi cum te gugulesc aia. dar pana atunci mai este.
January 22nd, 2009 at 5:17 pm
Daca practiker ar avea oameni cu cap si ar fi facut studii de piata serioase am fi avut praktiker de multa vreme
. Pa langa tot Tg-Jiul pe o raza de peste 10k este in constructie, este un fel de ElDorado al constructiilor numai ca nu se vede mare lucru pentru ca nu sunt “la strada”
… 90% sunt bagate adanc prin toate comunele gorjene. Am un prieten care si’a luat 10 masini, si’a facut practic 3 case in curte si asta in numai 2 ani … si zice lumea ca nu’s bani in GJ
… cred ca au uitat unde sunt cele mai mari zacaminte de Aur Negru si unde sunt cele mai mari termocentrale din tara. Au uitat ca minerii si’au castigat drepturi salariale de 5-01 ori fata de minimul pe economie … si de astia sunt mii si mii ! Apoi jumate din tarani sunt in Italia si Spania, toti cu care am copilarit la tara au cam plecat … si’si baga banii adusi in case sau masini …
asa ca’s curios pe ce criterii ajunge praktiker intr-un orasel de 100k de loc ?
!
March 30th, 2009 at 3:51 am
Bai oameni buni , astai romanika noastra, Comert Stradal si Pret dublu…… nu se va schimba usor Stilul si respectul fata de Client in Romania !!!!
Am vazut ca Comenteaza cativa Oameni din Conduceri……… vreau si eu o informatie poate ma ajutati si pe mine :
Caut o Firma in Tg-Jiu care inchiriaza Panouri sau Cofragi pentru constructie , nu gasesc pe net nimic , daca aveti cunostinte trimitetimi si mie un mesaj la adresa de e.Mail reghina_36@yahoo.de.
multumesc anticipat…….
May 8th, 2009 at 1:44 am
Am citit cu mare interes comentariile dumneavoastra pe acest blog referitoare la piata materialelor de constructi.Surprinzator este faptul ca in gorj toata lumea cauta preturi.In stabilirea unui pret se iau in calcul mai multi factori cum ar fi calitate, servicii oferite, consultanta.
Ei bine toate aceste le gasiti la depozitele de la TRIVOLI.
Au cei mai buni oameni, care ofera cele mai bune solutii la lucrarile dumneavoastra.
Tocmai de aceea folosesc si sloganul “construieste intelept!”
Incercati si veti constata standardele la care lucreaza cei de la TRIVOLII.
Acolo primiti garantie reala la tot ceea ce cumparati.
May 8th, 2009 at 8:59 am
Sunt de acord privind calitatea vs preturi. Am cumparat personal marfa de la 4 mari depozite: Max, Trivoli, Mega si Economic.
In general stiu care cum au preturile unde sunt mai ieftine, unde este transportul mai avantajos sau gratuit, unde este marfa de calitate sau mai “contrafacuta” … ma refera la materiale care au aceleasi inscriptii dar, la interior materialul difera de la o firma la alta.
Chiar daca in acest articol am ceva cu depozitul Economic totusi marfa este de buna calitate, in comparatie cu MAX spre exemplu. Am remarcat asta de exemplu in cazul Vata inerala Casetata … pelicula de AL si aderenta acesteia pe patura de vata difera de la un magazin la altul. Cea de la Economic era mult mai ferma mai bine lipita, mai groasa. Profilele pentru rigips, de ex la Economic erau ceva mai de calitate. Coltarele pentru rigips, cele cu insertie de fibra la Trivoli au fost mai rigide decat cele de la MAX, nu se desprindeau fire din tesatura; Vata bazaltica de la Economic era mai rigida decat cea de la Trivoli, facea mai putin praf, se tinea mai bine … etc.
Comparatiile pot continua iar calitatea materialelor difera de la un an la altul, insa in general nu in bine.
Cat despre transport nu ma pot pronunta in cazul Trivoli, nu am luat marfa voluminoasa de la ei si nu a fost necesar sa folosesc transportul lor (daca au) !
July 6th, 2009 at 10:47 am
Toti cautam oferta ce mai buna indiferent de produs.Flory
August 26th, 2009 at 5:00 am
ei se gandesc doar la castigul lor … nu ii preocupa sa multumeasca clientii …:(
January 16th, 2010 at 1:59 pm
m-ar interesa si p mine un burlan/teava de 5o cm pt a realiza personal un cazan sau boiler….dak snt firme in tg jiu care pot face rost d asa ceva …va rog lasa-ti un msj aici si va contactez eu…e urgent…multumesc